2013. január 23., szerda

2013.01.18 - FFPL - Strength Training 6

Eljött az utolsó edzése a Final Phase Fat loss programnak. Jó kis program volt ez, legnagyobb errősége az hogy változatos, 4 féle edzés stilust, és sok-sok gyakorlatot tartalmaz. Viszont szerintem kicsit túl bonyolult volt kivitelezni, a pihenő időket nem lehetett sokszor betartani, mindenképp kell hozzá már edzés rutin. Amit nem hozott nekem az a final fat loss :) De ez persze főleg a hétvégi, meg ünnepi mellé kajálások miatt volt, na meg heti 3 helyett inkább csak 2x-er mentem egy héten, és a kardiókat se csináltam meg mindig :( Viszont izmot mintha, szépen hozott volna, kerekebb lett a vállam, meg nagyobb a karom. Én inkább lehet meg próbálom újra az egyszerűbb Chad Waterbury féle programok egyikét, pl: 10x3.
Ez az utolsó strength nap viszont iszonyat kemény volt, ömlött rólam a viz, volt guggolás 80 kg-val 7x(6-7) kb, chin-up saját testsúlyal, deadlift, meg minden, plussz még kardiók, a végén egyszer nem tudtam felhúzni magam, úgy elfáradtam! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése