2013. január 23., szerda

2013.01.23 - FFPL HST - Workout 1

Elkezdtem ma a Final Phase Fat loss folytatását, ami a 3 edzés módszer (density, dynamic, lactic acid) keveréke, mind a 3 módszerből van egy 4 gyakorlatot tartalmazó sorozat. Az első két módszer gyakorlatai nem mind tetszettek (pl: swiss ball crunch), de azért rendesen elfáradtam tőle. Lehet nem folytatom ezt most tovább, inkább elkezdem a 10x3-t az sokkal jobbnak tűnik nekem, meg aztán rájöttem hogy az ilyen nagy súlyos alapgyakorlatok számítanak a legtöbbet, nem kell nekem a buziskodás a felüléssekkel :) A heti két alkalom még tarthatónak is tűnik, a kardiók mellé már nem biztos, pedig kellene :)
Felszereltem tegnap otthon a lakásba egy tornász gyűrűt :) Ez megint egy érdekes edzés lesz..., csak rám ne szakadjon a mennyezet ;) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése