2013. január 25., péntek

Gym Ring workout, egy új kezdet :)

Beszereztem múlt hétvégén egy profi tornász gyűrűt a tacticalból. Régi álmom teljesült ezzel, a probléma csak azzal volt hogy hova a f*ba akasszam fel :) Először a mennyezetre gondoltam, csak paráztam, hogy leszakítom. Úgyhogy megpróbáltam az ajtó keretbe egy hinta horoggal rögzíteni, de a fa nem bírta, elkezdett repedni... Asszony le is cseszett, hogy kilyukasztottam a keretet, de már vettem fa kitet, majd helyreállítom . :) Aztán gondoltam, hogy letesztelem a födémet, hogy vasbeton-e, mert akkor felrakhatom oda, de nem az, fa nád tetős :( De nem nyugodtam, és vettem ilyen erős fém dübelleket, amiket a falba fúrás után, szöggel beütve kinyitják szárnyaikat, és örökre rögzülnek :) Úgyhogy most az előszoba szép :)
Egyébként nem gondoltam, hogy ennyivel nehezebb az edzés ezen a gyűrűn mint a húzódzkodó rúdon,
tolóódzkodás még alig megy, back lever, fekvő támasz, pull up-ok mennek. Iszonyatossan instabil, ezért az egész testedet nagyon igénybe veszi, a stabilizáló izmokra nagyon szükség van itt.
Első cél az a muscle up lesz, hétvégén elkezdem a felkészülést rá :) Remélem ez is olyan jó befektetés lesz mint az SMR henger volt! Ha valaki tud valami jó gyűrűs edzés tervet, az be kommentelhetné, de majd összeállítok valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése